کمپرسور کولر ام وی ام 315 قدیم

(دیدگاه کاربر 1)
  • ارسال سریع به سراسر کشور
  • خرید مستقیم و بی‌واسطه
  • ضمانت مرجوعی محصول
  • ضمانت سلامت و اصالت کالا کمپرسور کولر ام وی ام 315
  • امکان خرید حضوری در شهر تهران

6,450,000 تومان

توضیحات

کمپرسور کولر یکی از اجزای اصلی سیستم تهویه مطبوع خودرو است که نقش حیاتی در ایجاد هوای خنک و مطبوع داخل کابین دارد. در واقع، این قطعه قلب تپنده سیستم خنک‌کننده خودرو محسوب می‌شود.

 

عملکرد کمپرسور کولر

کمپرسور کولر با افزایش فشار گاز مبرد (گازی که در سیستم تهویه مطبوع استفاده می‌شود) باعث تغییر حالت آن از مایع به گاز می‌شود. این گاز با فشار بالا وارد کندانسور شده و با از دست دادن گرما، مجدداً به مایع تبدیل می‌شود. سپس این مایع سرد به اواپراتور رفته و با جذب گرمای محیط اطراف، تبخیر می‌شود. این فرایند باعث ایجاد هوای خنک شده و به داخل کابین خودرو دمیده می‌شود.

 

 

خرید کمپرسور کولر ام وی ام 315

کمپرسور کولر ام وی ام 315 از آن دسته لوازم یدکی ام وی ام 315 است که بایستی به آن توجه ویژه داشت. کمپرسور کولر ام وی ام 315 از قطعات مهم سیستم خنک کننده خودرو می باشد. این کمپرسور نقش انتقال دهنده‌ی گاز سرد در کولر را دارد. به دیگر بیان کمپرسور کولر ام وی ام 315، قلب سیستم خنک کننده اتومبیل می باشد. این بخش مهم، توسط تسمه به میل لنگ موتور متصل می شود.

توجه داشته باشید که کمپرسور کولر ام وی ام 315 یک محصول وارداتی بوده و حمید یدک این محصول را با بهترین کیفیت برای مشتریان فراهم می‌آورد. برای استعلام قیمت کمپرسور 315 می‌توانید از دو روش تلفنی و آنلاین اقدام کنید.

 

در خرید کمپرسور کولر ام وی ام 315 قدیم حتما باید به برخی از نکات توجه کرد تا محصول انتخابی از همه لحاظ برای ما مناسب باشد.

دارا بودن استاندارد های جهانی
اعتبار و تجربه بالای فروشگاه فروشنده
معتبر بودن کارخانه سازنده قطعه

حدود 10 سالی می‌شود که فروشگاه حمید یدک به شکلی کاملا تخصصی در زمینه فروش لوازم یدکی خودرو هایی از جمله ام وی ام، چری، لیفان و… فعالیت دارد.
مفتخریم اعلام کنیم در طی سالیان اخیر توانسته اییم رضایت بالای 95 درصدی از مشتریان عزیز کسب کنیم. تنوع محصولات در فرشگاه بسیار بالا می‌باشد و شما دوستان علاوه بر خرید کمپرسور کولر ، می‌توانید از دیگر لوازم یدکی مورد نیاز برای خودروی خود دیدن فرمایید.

یکی از امکانات ویژه فروشگاه امکان خرید بیعانه ایی برای دوستان ساکن تهران می‌باشد و عزیزان شهرستانی با سفارش کمپرسور کولر ام وی ام 315 ، در کوتاه ترین زمان محصول خود را دریافت می‌کنند.

 

قیمت کمپرسور کولر ام وی ام 315

قیمت کمپرسور کولر 315 قدیم و به طور کلی قیمت اکثر لوازم یدکی خودرو های چینی با توجه به عواملی مانند نوسانات ارز، واسطه های موجود، و کیفیت قطعه متفاوت می‌باشد.
حمید یدک با حذف واسطه های موجود در کار قیمت واتر پمپ 315 را به کمترین مقدار خود می‌رساند و همچین همواره سعی می‌کند باکیفیت ترین قطعه موجود در بازار را به دست شما برساند.

1 دیدگاه برای کمپرسور کولر ام وی ام 315 قدیم

  1. 5

    سینا ولی زاده پاسخ

    سلام تو فصل زمستون هم فروش کمپرسور دارید؟
    من عمده میخاستم

    • seomanager پاسخ

      بله آقای ولی زاده
      تماس بگیرید در خدمتیم.

    • seomanager پاسخ

      بله آقای ولی زاده تماس بگیرید در خدمتیم.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت: