گلگیر جلو سمت چپ ام وی ام 315

(دیدگاه کاربر 2)
  • ارسال سریع به سراسر کشور
  • خرید مستقیم و بی‌واسطه
  • ضمانت مرجوعی محصول گلگیر جلو سمت چپ ام وی ام 315
  • ضمانت سلامت و اصالت کالا
  • امکان خرید حضوری در شهر تهران

2,870,000 تومان

توضیحات

گلگیر جلو سمت چپ ام وی ام 315 یکی از قطعات بدنه خودرو است که نقش محافظتی برای چرخ جلو سمت چپ و همچنین کمک به هدایت جریان هوا به دور از خودرو را بر عهده دارد. این قطعه معمولاً از جنس پلاستیک یا فولاد ساخته می‌شود و با بدنه اصلی خودرو توسط پیچ و مهره یا جوشکاری متصل می‌شود.

 

 

خرید گلگیر جلو سمت چپ ام وی ام 315

خرید گلگیر جلو  چپ ام وی ام 315 از آن دسته لوازم یدکی ام وی ام 315 است که بایستی به آن توجه ویژه داشت. گلگیر جلو سمت چپ ام وی ام 315 در ظاهر این خودرو بسیار تاثیر گذار می باشد. این گلگیر اطراف چرخ جلو سمت چپ قرار می گیرد. در این راستا، گلگیر جلو سمت چپ ام وی ام 315، از چرخ و لاستیک محافظت می کند و نقش ضدضربه نیز دارد.

توجه داشته باشید که گلگیر های حمید یدک محصولاتی وارداتی بوده و حمید یدک این محصول را با بهترین کیفیت برای مشتریان فراهم می‌آورد. برای استعلام قیمت گلگیر جلو سمت چپ ام وی ام 315 می‌توانید از دو روش تلفنی و آنلاین اقدام کنید. در نهایت می‌توانید لوازم یدکی ام وی ام را در حمید یدک به راحتی ثبت سفارش کنید.

گلگیر جلو  چپ ام وی ام 315 از آن دسته لوازم یدکی ام وی ام 315 است که بایستی به آن توجه ویژه داشت. گلگیر جلو سمت چپ ام وی ام 315 در ظاهر این خودرو بسیار تاثیر گذار می باشد. این گلگیر اطراف چرخ جلو چپ قرار می گیرد. در این راستا، گلگیر چپ ام وی ام 315، از چرخ و لاستیک محافظت می کند و نقش ضدضربه نیز دارد.

در خرید گلگیر جلو سمت چپ ام وی ام 315 حتما باید به برخی از نکات توجه کرد تا محصول انتخابی از همه لحاظ برای ما مناسب باشد.

  1. دارا بودن استاندارد های جهانی
  2. اعتبار و تجربه بالای فروشگاه فروشنده
  3. معتبر بودن کارخانه سازنده قطعه

حدود 10 سالی می‌شود که فروشگاه حمید یدک به شکلی کاملا تخصصی در زمینه فروش لوازم یدکی خودرو هایی از جمله ام وی ام، چری، لیفان و… فعالیت دارد. مفتخریم اعلام کنیم در طی سالیان اخیر توانسته اییم رضایت بالای 95 درصدی از مشتریان عزیز کسب کنیم. تنوع محصولات در فرشگاه بسیار بالا می‌باشد و شما دوستان علاوه بر خرید گلگیر چپ جلو ام وی ام 315، می‌توانید از دیگر لوازم یدکی مورد نیاز برای خودروی خود دیدن فرمایید.

یکی از امکانات ویژه فروشگاه امکان خرید بیعانه ایی برای دوستان ساکن تهران می‌باشد و عزیزان شهرستانی با سفارش گلگیر جلو سمت چپ 315، در کوتاه ترین زمان محصول خود را دریافت می‌کنند.

شاید دنبال این محصول باشید: گلگیر جلو سمت راست ام وی ام 315

 

قیمت گلگیر جلو سمت چپ ام وی ام 315

قیمت گلگیر چپ جلو ام وی ام 315 و به طور کلی قیمت اکثر لوازم یدکی خودرو های چینی با توجه به عواملی مانند نوسانات ارز، واسطه های موجود، و کیفیت قطعه متفاوت می‌باشد.
حمید یدک با حذف واسطه های موجود در کار قیمت گلگیر چپ mvm) 315) را به کمترین مقدار خود می‌رساند و همچین همواره سعی می‌کند باکیفیت ترین قطعه موجود در بازار را به دست شما برساند.

2 دیدگاه برای گلگیر جلو سمت چپ ام وی ام 315

  1. 4

    علی دهقان پاسخ

    سلام. امکان تخفیف وجود داره؟

    • seomanager پاسخ

      با سلام و عرض ادب
      آقای دهقانی سعی کردیم پایین ترین قیمت رو ارائه بدیم ولی باز تماس بگیرید اگه امکان داشت حتما

  2. 5

    حمید فاضلی پاسخ

    سلام. خیلی ممنونم ازتون
    واقعا زحماتتون در رسیدن بسته به دستم منو خیلی خوشحال کرد.

    • seomanager پاسخ

      خواهش میکنم عزیزید.

    • seomanager پاسخ

      سلام. خیلی ممنون از نظر لطفتون

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت: