گلگیر جلو سمت راست ام وی ام 315

(دیدگاه کاربر 2)
  • ارسال سریع به سراسر کشور
  • خرید مستقیم و بی‌واسطه
  • ضمانت مرجوعی محصول گلگیر جلو سمت راست ام وی ام 315
  • ضمانت سلامت و اصالت کالا
  • امکان خرید حضوری در شهر تهران

2,870,000 تومان

توضیحات

گلگیر جلو سمت راست ام وی ام 315 یکی از قطعات بدنه خودرو است که به عنوان محافظی برای چرخ جلو و سایر اجزای موتور عمل می‌کند. این قطعه معمولاً از جنس پلاستیک یا فلز ساخته شده و در صورت تصادف یا برخورد با اجسام خارجی ممکن است آسیب ببیند و نیاز به تعویض داشته باشد.

 

 

خرید گلگیر جلو سمت راست ام وی ام 315

گلگیر جلو سمت راست ام وی ام 315 از آن دسته لوازم یدکی ام وی ام 315 است که بایستی به آن توجه ویژه داشت. گلگیر جلو سمت راست ام وی ام 315 در ظاهر این خودرو بسیار تاثیر گذار می باشد. این گلگیر اطراف چرخ جلو سمت راست قرار می گیرد. در این راستا، گلگیر جلو سمت راست ام وی ام 315، از چرخ و لاستیک محافظت می کند و نقش ضدضربه نیز دارد.

توجه داشته باشید که گلگیر راست ام وی ام 315 یک محصول وارداتی بوده و حمید یدک این محصول را با بهترین کیفیت برای مشتریان فراهم می‌آورد. برای استعلام قیمت گلگیر جلو سمت راست ام وی ام 315 می‌توانید از دو روش تلفنی و آنلاین اقدام کنید. در نهایت می‌توانید لوازم یدکی ام وی ام را در حمید یدک به راحتی ثبت سفارش کنید.

در خرید گلگیر جلو سمت راست ام وی ام 315 حتما باید به برخی از نکات توجه کرد تا محصول انتخابی از همه لحاظ برای ما مناسب باشد.

  1. دارا بودن استاندارد های جهانی
  2. اعتبار و تجربه بالای فروشگاه فروشنده
  3. معتبر بودن کارخانه سازنده قطعه

حدود 10 سالی می‌شود که فروشگاه حمید یدک به شکلی کاملا تخصصی در زمینه فروش لوازم یدکی خودرو هایی از جمله ام وی ام، چری، لیفان و… فعالیت دارد. مفتخریم اعلام کنیم در طی سالیان اخیر توانسته اییم رضایت بالای 95 درصدی از مشتریان عزیز کسب کنیم. تنوع محصولات در فرشگاه بسیار بالا می‌باشد و شما دوستان علاوه بر خرید گلگیر جلو سمت راست ام وی ام 315، می‌توانید از دیگر لوازم یدکی مورد نیاز برای خودروی خود دیدن فرمایید.

یکی از امکانات ویژه فروشگاه امکان خرید بیعانه ایی برای دوستان ساکن تهران می‌باشد و عزیزان شهرستانی با سفارش گلگیر جلو سمت راست ام وی ام 315، در کوتاه ترین زمان محصول خود را دریافت می‌کنند.

 

قیمت گلگیر جلو سمت راست ام وی ام 315

قیمت گلگیر جلو راست ام وی ام 315 و به طور کلی قیمت اکثر لوازم یدکی خودرو های چینی با توجه به عواملی مانند نوسانات ارز، واسطه های موجود، و کیفیت قطعه متفاوت می‌باشد.
حمید یدک با حذف واسطه های موجود در کار قیمت گلگیر جلو راست ام وی ام 315 و گلگیر جلو سمت چپ ام وی ام 315 را به کمترین مقدار خود می‌رساند و همچین همواره سعی می‌کند باکیفیت ترین قطعه موجود در بازار را به دست شما برساند.

2 دیدگاه برای گلگیر جلو سمت راست ام وی ام 315

  1. 4

    اصلان هاشمی پاسخ

    سلام. من تو تهران هستم
    امکان ارسال فوری دارید برام؟
    نیاز به دو تا گلگیر جلو راست 315 دارم.

    • seomanager پاسخ

      سلام بله با پیک ارسال میشه براتون

  2. 5

    فرهاد سروش پور پاسخ

    اقا یه اطمینانی بدید بار کنیم کیفیت کار شما بهتره
    از هر کی خرید گلگیر جلو راست آشغال داد بهم

    • seomanager پاسخ

      سلام و عرض ادب
      آقای سروش پور طی این چند سال موردی نبوده که نارضایتی مصرف کننده را به دنبال داشته باشد.
      محصولات ما اورجینال بوده و دارای تاییدیه های مختلف هست.

    • seomanager پاسخ

      اقای سروش پور ما اصالت کالارو براتون تضمیم میکنیم تمام و کمال با ضمانت

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت: